Vliegende keep Jacqueline Heine

14 juli 2022

Bekend gezicht op elke vestiging 

Hoewel op elke vestiging een vast team zit, is er ook een collega die alle drie de kantoren van haver tot gort kent: onze ‘vliegende keep’ Jacqueline Heine. Al zes jaar lang rouleert ze tussen de drie vestigingen en is daar waar ze haar nodig hebben. Momenteel is dat veel vanuit Eerbeek en Dieren.

Jacqueline werkte in de letselschade in Veenendaal, maar wilde liever dichter bij haar huis in Eerbeek – waar ze woont met haar man en labrador - werken. Zes jaar geleden diende die kans zich voor bij Best Living en kon ze tijdelijk invallen op de afdeling verzekeringen. “Maar toen die periode was afgerond, ging Jeannette met zwangerschapsverlof en mocht ik haar vervangen. Daarna ging een collega weg in Brummen en kon ik nog langer blijven.” Met als resultaat dat ze niet meer wegging. “Ik heb het hier naar me zin”, zegt ze opgewekt.

Binnendienst makelaardij

Jacqueline werkt op alle drie de vestigingen als servicemedewerker makelaardij. Zij is het eerste aanspreekpunt zijn voor iedereen die contact zoekt, zowel aan de telefoon als voor de mensen die binnenlopen - een belangrijke functie. De klant vindt het fijn goed geholpen te worden en daar vervult de binnendienst een belangrijke rol in. Jacqueline is zeer servicegericht. Daarnaast verricht ze samen met haar collega’s alle werkzaamheden in de binnendienst van de afdeling makelaardij. Die variëren van de mailbox verwerken, afspraken maken voor bezichtigingen, woningen aanmelden op Funda en op onze eigen website, berichten op Facebook en Twitter plaatsen, koopaktes en aanvullende overeenkomsten maken en nog veel meer bijkomende werkzaamheden. “Voordat een woning op Funda wordt aangemeld, dienen de verkopers de benodigde stukken aan te leveren. Deze stukken kunnen worden aangeleverd via een digitaal portaal. Wij als binnendienstmedewerkers moeten er op toezien dat alle stukken zo compleet en duidelijk mogelijk worden aangeleverd voordat we kunnen beginnen met het in de verkoop zetten van een woning. Als verkopers hierover vragen hebben, sta ik graag voor ze klaar om te helpen. Zodra de woning aangemeld is, krijgt bij Best Living elke woning een eigen website waar tevens de brochure, lijst van zaken en plattegronden te downloaden zijn. Deze website maken wij als binnendienstmedewerker ook. U kunt de website vinden door straatnaam en huisnummer achter elkaar te typen en af te sluiten met ‘.nl’. Kortom, ik vind het een heel leuke afwisselende baan.”

Jacqueline Heine Jacqueline Heine
Deel deze pagina op:
Ook interessant